رویدادها آرشیو خبر ها
خبر بد برای کریستیانو رونالدو

خبر بد برای کریستیانو رونالدو

Maria Dolores Aveiro مادر کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس از مبارزه دوباره‌اش با بیماری سرطان خبر داد. او که در بیمارستانی در شهر مادرید اسپانیا بستری شده است، با اشاره به مبارزه مجددش با سرطان گفت:

 

چند سال پیش نیز سرطان به سراغم آمده بود که با رادیوتراپی (پرتو درمانی) آن را مهار کردم اما به نظر می‌رسد آثار این بیماری یکبار دیگر در من ظهور کرده است. بعد از بازگشت از تورین (برای حضور در جشن تولد کریستیانو) مراحل ابتدایی روند درمان را آغاز کرده‌ام و هنوز مشخص نیست که نیاز به عمل جراحی دارم یا نه.

 

ماریا اویرو در بخش دیگری از صبحت‌هایش با اشاره به پرونده مرتبط با اتهامات جنسی پسرش متذکر شد:

 

من همواره به پسرم اعتماد داشتم و خواهم داشت و به خوبی با اخلاق، روحیات و رفتارهایش آشنا هستم و دیگر علاقه‌ای به صحبت در مورد این پرونده ندارم.

 

فوق‌ستاره پرتغالی یووه در روزهای گذشته و با آگاهی از وخامت حال مادرش مبلغ یکصد هزار یورو برای انجام نخستین مراحل درمان به بیمارستانی که مادرش در آن تحت درمان است پرداخت کرده.

 

گفتنی است پس از به جریان افتادن پرونده شکایت کاترین مایورگا از رونالدو در ماه‌های گذشته، از دست دادن جوایز سالانه فیفا و یوفا، درگذشت پدر جورجینا رودریگز شریک زندگی‌اش، شایعات رسانه‌ها در خصوص جدایی او و جورجینا؛ وخامت دوباره حال مادرِ کریستیانو بدبیاری جدید فوق‌ستاره یوونتوس در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. باید دید پدید آمدن سریالی این اتفاقات ریز و درشت تأثیری در روند کیفی او خواهد گذاشت یا نه.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی Juventus.iR برای مادر کریستیانو رونالدو آرزوی سلامت و بهبودی می‌کند و امیدوار است مهاجم استثنایی یوونتوس با استمرار تأثیرگذاری و گلزنی‌هایش این باشگاه را در دست یافتن به قهرمانی در رقابت‌های سری A و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: